This dialog is opened programmatically when the page loads. There is no need for a trigger element.
For at lukke, klik på luk knappen eller tryk ESC.
(Bemærk at prisen kan ændre sig, når du indtaster dine oplysninger.)
Hvordan får jeg en forsikring?
Du kan få forsikringen ved at udfylde relevante oplysninger i beregningsmodul. Når du har accepteret de indtastede oplysninger, sendes en forsikringsbegæring automatisk til Kundeservice. Du vil herefter modtage mail, som du skal returnere i underskrevet stand. Kort efter vil du modtage besked om anerkendelse af din begæring.
Hvordan får jeg omregistreret køretøjet?
Du kan via FR Forsikringsservice få udleveret et forsikringsbevis. Forsikringsbeviset medtages til den forhandler, nummerpladeoperatør eller SKAT der skal foretage omregistreringen. Alternativ kan FR Forsikringsservice kontaktes på telefon nr. 70 27 03 14.
Er der krav til alarm på køretøjet?
Ved kaskodækning kræves der alene installeret startspærre på køretøjet. Der kan dog i enkelte tilfælde kræves satellitudstyr ved køretøjer med en høj forsikringsværdi.
Hvordan skal jeg dokumentere at have kørt skadefrit?
Du skal på forsikringsbegæringen blot oplyse forsikringsselskab og policenummer på din tidligere forsikring, så kan dit gamle forsikringsselskab bekræfte antallet af år, du har kørt skadefrit.
Hvordan opsiger jeg forsikringen i eget selskab?
Efter modtagelse og godkendelse af din forsikringsanmodning foretager vi alt arbejdet med opsigelsen til dit tidligere forsikringsselskab. Vi overtager forsikringen efter din anvisning, typisk vil opsigelsen være med 30 dage til den første i måned.
Kan jeg tegne vejhjælp på forsikringen?
Du kan i forbindelse med forsikringen også få det fordelagtige vejhjælpsabonnement som tillæg. Du skal blot kontakt FR Forsikringsservice på telefon nr. 70 27 03 14.